joi, 25 septembrie 2008

Sa inceapa antrenamentul

Intre 2 bloguri si o bere iti vine poftă de o pizza.

Colinele Iaşilor - Fetească Albă
"Zglobiu , sprintar şi tocmai potrivit ca partener de nădejde pentru orice petrecere cu pahar"

(nu mai scriu cu diacritice de lene )

Simt ca imi licare un bec in cap, parca as fi HDD , da ar fi frumos SSD .

Artistic se desprind gandurile de creierul meu, triumfator se zdrobesc bitii de ochii mei , eu sunt centrul universului meu si ciolanul cu fasole este o planeta fara gravitatie.

Buburuzele stiu sa cante cantece mute. Buburuzele ridica un ocean.

4 comentarii:

Anonim spunea...

deci sa te invit la un ciolan cu fasole... aha :)

Luciano spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Luciano spunea...

sa ma inviti :)

ciolanul cu fasole se poate transforma usor din mancare in stare de spirit.

Anonim spunea...

intotdeauna :)