sâmbătă, 5 aprilie 2008

Sante

Ma uit pe pereti si nu pot dormii..
Te uiti la mine si nu poti zambii...

Asta inseamna ca eu am insomnie si u esti nefericit. Sau ca nu pot dormii din cauza ca tu nu zambesti , sau ca tu nu zambesti din cauza ca eu nu pot dormii.

Oricum ai privii problema, eu tot nu am facut patul, lava-lamp bolboroseste ceva neinteles si in camera miroase a zambile PNListe, nargileaua plange.

Fraza saptamanii vine de la Anton:
"Pute asa urat ca imi vine sa ma f**" (sa te faci bine la genunchi)

Informatii turistice : Dealurile de la Moeciu sunt pline de balegar.
Dex-ul meu de zi cu zi: ŢÚICĂ, ţuici, s.f. Băutură alcoolică obţinută prin fermentarea şi distilarea prunelor sau a altor fructe. ♢ Cazan de ţuică = alambic. ♢ Expr. (Pop.) Cu ţuica în nas = afumat, ameţit, beat.


Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte perspicace ;)