joi, 4 septembrie 2008

Daca zboara e Batman

Azi e o zi ca toate celelalte.
Asta crezi u. Asta e o zi in care incep cele care urmeaza (ce text prost).

Dupa o lunga pauza am chef sa scriu pe blog.
Daca branza ar avea aripi cum s-ar numi ?

Incepe campania. Multi vor spune ca nimic nu se poate schimba. Cred in posibilitate de schimbare si inca mai cred in sablonul obosit "Tinerii schimba politica". Sustin oficial candidatura lui Pieptea Cornel . Pieptea Cornen - om , pur si simplu om . Probabil am sa mai revin pe subiectul asta. Poate veti spune ca fac asta doar pt a sustine un candidat. Ete flori.

RDA Enterprises, firma super firma unde imi desfasor momentan activitatea. Ca sa nu fac reclama doar lui Cornel Pieptea.

Noi sa fim sanatosi ca bere e :) .

2 comentarii:

Anonim spunea...

inviasi:) bravo:)

Luciano spunea...

am revenit maestre , acum vazui mesajele alea mai vechi, timp de forum it nu prea că m-am pricopsit cu o restanta ( rezolvata :) ) , si un loc de munca