sâmbătă, 14 iunie 2008

Mingea se scurge

Fraza zilei: "Mingea se scurge ..." de la un comentator cu scurgeri bizare de limbaj.

Bravo Romania... bla ... bla. E doar un joc , dar ar fi buna putina publicitate. Sincer ar fi fost prea de tot sa ii batem pe italieni si la fotbal. E destul cat i-au batut conationalii nostri pe strazi.

Interviu, firma mare , intrebari mici , baiat destept asta cu interviul. Ma miroase el repede ce nu stiu si incepe sa dea cu torpile. Avantaj eu, ca oricum nu vreau contract cum vor ei si pot sa fiu destul de lucid incat sa imi dau sema cum merg treburile. Sper ca incep sa inteleg ce vor de la mine fantasticii angajatori. Mai am ceva de cimentat la fatada mea de om inteligent ca mi-a gasit cateva crapaturi.

In alta ordine de idei : "Noapte buna , buna dimineata, buna ziua "
Mesaj catre natiune : "Sa ma visti in papuci Mike cu bluza Abibas si chiloti G&D"

Se aude din vecini : "4 nopti si 4 zile , vreau sa ma distrez cu tine ". Mai am 4 zile de invatzat la ED, cred ca stia ala canta pentru mine.

Hai Sante.

Niciun comentariu: