marți, 10 iunie 2008

Sesiune on , eu off


(poza cu VIP tricou cu arici )
Cum stau eu si invat de ma rup in sesiunea asta am dat peste un blog. Blogul lui Dan Iancu (cine e ? ... intreaba pe prietenul google ).

Mare om , mare caracter. Daca Dan scrie blog asa bun cred ca ma reapuc si eu. Dupa trecerea de la http://blog.360.yahoo.com/the_lucian_ghinea la muculvesel.blogspot.com am crezut ca voi scrie mai mult , dar se pare ca nu ( a fost luna mai , am fost cu capu in nori ).

Acum stau si ma intreb de ce oare covorul meu arata atat de stupid.
Cand mananci mult si bei cola ai o senzatie ciudata in stomac.

Moda in Valcea: daca vrei sa arati ca esti baiat de valoare , trebuie sa ai "treining" Adidas. Daca nu ai tot "treiningul" bluza de la el e obligatoriu sa fie asortata cu niste blugi si pantofi ascutiti. Tot moda asta era si in noaptea de inviere la biserica , cred ca astia paci alearga mult.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumos mi-s:-)

Anonim spunea...

esti tare lucian, ce mai :)

Luciano spunea...

da mihaela , tare suparat pe sesiune acum